zondag 9 juni 2013

Juf krijgt een baby

Nu familie en de meeste vrienden het goede nieuws weten...
Kan ik hier hier ook neerpennen...
Al de kinderen uit de klas (en hun ouders) weten het al even...


Juf Miranda is al een hele tijd niet aanwezig op school...

Twee lachende gezichten
1 groeiende buik
In januari 2014 zullen we het weten...
Wie komt daaruit?



Met een lach en een traan heb ik de klas verlaten omwille van 
de gezondheid van dat kleine kindje in Jufs buik.

Omdat er enkele ouders het vragen,
kunnen jullie hier op de blog een mailadres achterlaten.
Zo kan ik de kinderen en jullie op de hoogte houden
van de groei in mijn buik.


Vele zonnige groetjes,
Juf Miranda


4 opmerkingen:

  1. laat zeker iets weten : dewilde@charlier-advocaten.be
    Bas zal het ook super vinden om het allemaal wat te volgen - ze spelen weer meer dan ooit mamaatje en papaatje hier thuis - en de mama krijgt volop fruit en rust voorgeschreven ! Liefs, Line

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!
    Jullie eerste mailtje is verzonden :)!
    Bedankt voor het mooie cadeautje in mijn brievenbus!
    Bas heeft het precies goed onthouden wat juf ging doen, wanneer ze niet meer op school ging zijn...

    Veel liefs!
    Juf Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Juf Miranda,
    Ethan mist je! (en wij ook)
    maar het is om het mooie leven te doen, en dat is fijn. mijn mail adres voor de vervolgverslagen: elisabeth.coornaert@gmail.com
    succes
    elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh... Zeg maar tegen Ethan dat ik hem ook mis hoor...
    Jullie mailtje is verzonden ;).

    Vele knuffels!
    Juf Miranda

    BeantwoordenVerwijderen